Нові інформаційні послуги в бібліотеках
Для організації
електронного доступу до інформації мешканців Яворівщини та активізації участі
громадян в урядуванні, налагодження діалогу «влада – громада» у
бібліотеці-філії для дорослих м. Новояворівська діє громадський інформаційний центр.
Для покращення якості електронних послуг,
працівники таких центрів взяли участь у тренінгах проекту "Громадські
інформаційні центри Львівщини у режимі 24/7", організованих Регіональним Тренінговим центром
Львівської обласної універсальної
наукової бібліотеки у партнерстві з ГО "Європейський діалог"та Львівською
обласною радою. Проект втілюється за фінансової підтримки Ради міжнародних
наукових досліджень та обмінів IREX.
Учасники тренінгу отримали корисні поради з користування
адміністративними та електронними послугами.
Ще один тренінг відбувся в
рамках програми «Бібліоміст» – виконавцем проекту міжнародної технічної
допомоги «Глобальні Бібліотеки «Бібліоміст-Україна».
Олена
Шматько – завідувач НМВ, координатор РТЦ ЛОУНБ виступила з презентацією «Організація
інформаційних центрів надання адміністративних послуг у публічних бібліотеках».
Наголосила
про Пункти доступу громадян до офіційної інформації, де вони мають можливість
отримати інформацію про діяльність органів державної влади (у т.ч. з
електронних джерел) та дізнатися, яким чином можна приєднатися до процесу
законотворчості і впливати на процес ухвалення державних рішень.
Завдяки новітнім технологіям в громадському інформаційному центрі
бібліотеки-філії для дорослих м.Новояворівська можна отримати наступні
послуги в новому форматі: кожен громадянин України має можливість замовити
авіа, автобусний чи залізничний квиток; здійснити пошук роботи чи запропонувати
вакансію на веб-сайтах із працевлаштування; заповнити в онлайн-режимі
Декларацію про майновий стан і доходи; здати електронну звітність; перевірити
наявність власної земельної ділянки в Національній кадастровій системі; стати
учасником електронних торгів; здійснити онлайн-реєстрацію на здачу ЗНО,
подати документи на вступ до вищих навчальних закладів; отримати допомогу при
електронному зверненні до органів місцевої влади; дистанційно навчатися чи
працювати; скористатися скайп-зв’язком; спілкуватися з друзями в соціальних
мережах; знайти будь-яку інформацію та отримати консультацію в пошуку;
записати інформацію на електронні носії; сканувати чи роздрукувати документ.
Громадський інформаційний центр запрошує
відвідувачів щодня, крім понеділка, в години роботи бібліотеки.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар