Громадський інформаційний центр

Нові інформаційні послуги в бібліотеках

Для організації електронного доступу до інформації мешканців Яворівщини та активізації участі громадян в урядуванні, налагодження діалогу «влада – громада» у бібліотеці-філії для дорослих м. Новояворівська діє громадський  інформаційний центр.
 Для покращення якості електронних послуг, працівники таких центрів взяли участь у тренінгах проекту "Громадські інформаційні центри Львівщини у режимі 24/7", організованих  Регіональним Тренінговим центром Львівської  обласної універсальної наукової бібліотеки у партнерстві з ГО "Європейський діалог"та Львівською обласною радою. Проект втілюється за фінансової підтримки Ради міжнародних наукових досліджень та обмінів IREX. 
Учасники тренінгу отримали корисні поради з користування адміністративними та електронними послугами.  
Ще один тренінг відбувся в рамках програми «Бібліоміст» – виконавцем проекту міжнародної технічної допомоги «Глобальні Бібліотеки «Бібліоміст-Україна».
Олена Шматько – завідувач НМВ, координатор РТЦ ЛОУНБ виступила з презентацією «Організація інформаційних центрів надання адміністративних послуг у публічних бібліотеках».
Наголосила про Пункти доступу громадян до офіційної інформації, де вони мають можливість отримати інформацію про діяльність органів державної влади (у т.ч. з електронних джерел) та дізнатися, яким чином можна приєднатися до процесу законотворчості і впливати на процес ухвалення державних рішень.
Завдяки новітнім технологіям в громадському інформаційному центрі бібліотеки-філії для дорослих м.Новояворівська можна отримати наступні послуги в новому форматі: кожен громадянин України має можливість замовити авіа, автобусний чи залізничний квиток; здійснити пошук роботи чи запропонувати вакансію на веб-сайтах із працевлаштування; заповнити в онлайн-режимі Декларацію про майновий стан і доходи; здати електронну звітність; перевірити наявність власної земельної ділянки в Національній кадастровій системі; стати учасником електронних торгів; здійснити онлайн-реєстрацію на здачу ЗНО, подати документи на вступ до вищих навчальних закладів; отримати допомогу при електронному зверненні до органів місцевої влади; дистанційно навчатися чи працювати; скористатися скайп-зв’язком; спілкуватися з друзями в соціальних мережах; знайти будь-яку інформацію та отримати консультацію в пошуку; записати інформацію на електронні носії; сканувати чи роздрукувати документ.
Громадський інформаційний центр запрошує відвідувачів щодня, крім понеділка, в години роботи бібліотеки. 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар